ESKOLA EZ DA MERKATUA
Ekintza honen bitartez, BBVAk Euskal Herrian, Latinoamerikan zein Estatu espainolean azkenengo bi urteotan aurrera eraman duen “Valores de Futuro” izeneko finantzen inguruko heziketa programa salatu nahi dugu bere etekin, komertziala asetzeko Hezkuntzan egiten duen esku-sartze interesatuagatik. Zoritzarrez, iniziatiba honek ez da berria ezta originala: lehenago ere hainbat firma, Nestlé, Ausonia, edo Colgate bezalakoak, bezero berriak eskuratzeko kaptapzio kanpainak aurrera eraman dituzte ikasgeletan sartzen. BBVAren “Valores de Futuro” programak ordea, intrusismoa bere expresio sakonenetara eramaten du. (jarraizen du)
Ekintza honen bitartez, BBVAk Euskal Herrian, Latinoamerikan zein Estatu espainolean azkenengo bi urteotan aurrera eraman duen “Valores de Futuro” izeneko finantzen inguruko heziketa programa salatu nahi dugu bere etekin, komertziala asetzeko Hezkuntzan egiten duen esku-sartze interesatuagatik. Zoritzarrez, iniziatiba honek ez da berria ezta originala: lehenago ere hainbat firma, Nestlé, Ausonia, edo Colgate bezalakoak, bezero berriak eskuratzeko kaptapzio kanpainak aurrera eraman dituzte ikasgeletan sartzen. BBVAren “Valores de Futuro” programak ordea, intrusismoa bere expresio sakonenetara eramaten du. (jarraizen du)
Garako artikuloa: "BBVAk bere mesederako hezkuntza programa abiatu izana salatu dute"